Twój koszyk
KONTAKT
JAK MOŻEMY CI POMÓC?
1. Gdzie znajdę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania?
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdują się tutaj: Częste pytania
2. Jaki jest czas dostawy oraz koszty wysyłki?
Cennik wysyłki oraz szczegółowe informacje dotyczące dostawy znajdują się tutaj: Wysyłka i cennik
3. Jak mogę zgłosić reklamację?
Informacje dotyczące sposobu zgłaszania zwrotów produktów znajdują się tutaj: Jak zgłosić reklamację?
4.Jak mogę dokonać zwrotu produktu?
Informacje dotyczące sposobu zgłaszania zwrotów produktów znajdują się tutaj: Jak dokonać zwrotu?
5. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Instrukcja składania zamówień telefonicznych znajduje się tutaj: Zamówienia telefoniczne
6. Gdzie znajdę listę aptek, w których mogę odebrać zamówienie?
Lista aptek, w których można odebrać zamówienie znajduje się tutaj: Jak odebrać zamówienie
Biuro Obsługi Klienta Apteki Internetowej:
tel: 412 770 000
e-mail: info@apteka-melissa.pl
Pon - Pt : 8:00-18:00
Sob : 8:00-14:00
Prosimy o przygotowanie numeru zamówienia- dzięki temu szybciej odpowiemy na Państwa pytania.
Biuro Obsługi Klienta przyjmuje zamówienia telefoniczne.
Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie: www.apteka-melissa.pl/zamowienia-telefoniczne
Biuro Obsługi Klienta nie udziela porad farmaceutycznych.
Wszelkie uwagi lub pytania dotyczące działania strony prosimy zgłaszać na podany adres email.
Dział handlowy:
Wszystkie zainteresowane firmy farmaceutyczne oraz dystrybutorów artykułów medycznych zapraszamy do współpracy.
e-mail: dzial.handlowy@apteka-melissa.pl
Adres do korespondencji:
Apteka Melissa
ul. Pomorska 77 90-224 Łódź
Dane firmy:
Melissa Sp. z o.o.
ul. Pomorska 80
91-409 Łódź
REGON: 367223201
NIP: 7252199795