x
Najpopularniejsze frazy
Polecane produkty
Brak produktów dla wpisanej frazy
Dostawa za 0zł dla wybranych produktów marek Panawit, Biotic Biome, Nature Pharm 🚚🍃⛅️ Sprawdź! 👆

Zgłoszenie reklamacji

Podstawą reklamacji mogą być regulacje dotyczące odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Do konsumenta należy wybór podstawy składania reklamacji – przedsiębiorca nie może tego narzucić lub zmienić decyzji konsumenta.
Apteka Legalna - farmaceuta
Zgłoszenie reklamacji
Jak zgłosić reklamację:

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, możesz skorzystać z jednej z poniższych metod:

1
Przesłać zgłoszenia reklamacyjne wraz ze zdjęciami reklamowanych produktów bezpośrednio na adres email: info@apteka-melissa.pl
2
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia. Poinformujemy Cię mailowo o dalszych krokach.
3
Do czasu rozwiązania sprawy, zachowaj reklamowane produkty.
4
W przypadku wystąpienia np. wady jakościowej sprzętu medycznego prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego TUTAJ, i dołączenie go do przesyłki.
5
Przesyłkę prosimy odesłać na adres: Melissa sp. z o.o. ul Pomorska 77, 90-224 Łódź
6
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrócimy Ci pieniądze.
Masz pytania? Więcej informacji uzyskają Państwo kontaktując się z naszym Biurem Obsługi:
info@apteka-melissa.pl
pn. - pt. od 8:00 do 18:00 sobota od 8:00 do 14:00
412 770 000
Certyfikaty i wyróżnienia